Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Θύελλα από τις δηλώσεις Κραουνάκη για τους Βορειοελλαδίτες!


kraounakis_2
Επίθεση στον μουσικοσυνθέτη, Σταμάτη, Κραουνάκη, για τις δηλώσεις του σχετικά με τη γλώσσα που μιλούσαν οι Βορειοελλαδίτες εξαπέλυσε η ΝΔ, καλώντας παράλληλα τον ΣΥΡΙΖΑ να τον διαγράψει από τη λίστα των υποστηρικτών, που είχε παρουσιάσει ο Αλέξης Τσίπρας για τις ευρωεκλογές.
«Οι ύβρεις σε βάρος της Βόρειας Ελλάδας, σε βάρος των μισών Ελλήνων, των Βορειοελλαδιτών, εκθέτουν εκείνον που τις ξεστομίζει. Ακόμη κι όταν ο ίδιος δηλώνει «φίλος του ΣΥΡΙΖΑ»» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ και συνεχίζει:
«Καλούμε τον κ. Κραουνάκη να ανακαλέσει άμεσα και το ΣΥΡΙΖΑ να τον αποπέμψει από το κλαμπ των φίλων του, να τον διαγράψει από τη λίστα των υποστηρικτών, που ο κ. Τσίπρας παρουσίασε για τις Ευρωεκλογές. Διαφορετικά, θα σημαίνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ​ συμφωνεί με τις απαράδεκτες απόψεις του» σημείωσε η Συγγρού.
Σημειώνεται ότι ο καλλιτέχνης είχε δηλώσει σε τηλεοπτική εκπομπή: «Ήρθε φίλος από τη βόρεια Ελλάδα και μου έλεγε: «πόσα χρόνια μιλάνε οι Βορειοελλαδίτες ελληνικά; Εκατό; Μιλάγανε βουλγάρικα πριν τις απελευθερώσεις. Σου λένε δεν καταλαβαίναν την ελληνική πάνω από τη Λαμία»».
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε ο Σταμάτης Κραουνάκης ζήτησε σήμερα δημόσια συγνώμη: «Αγαπημένοι φίλοι και εχθροί απο την βόρεια Ελλάδα μας…σε μια πρωινή εκπομπή χτες Κυριακή μίλησα για πολλά ανάμεσα σ” αυτά για την ελευθερία τη γλώσσα και τη ψύχη...μια δυο κουβεντες για τη γλωσσα παρερμηνευθηκαν παρεξηγηθηκαν ξεκρεμαστες κι αποσπασματικες ..οπως εκτεθηκαν στο σκοινι του διαδικτύου.
Με «δειξανε» στο επιπεδο να «αμφισβητω την ελληνικότητα των μακεδονων».., ξαναείδα το βίντεο δεν συνάγεται κάτι τέτοιο. Αλλά επειδή στο ινμποξ μου μιλήσανε άνθρωποι με πόνο ψυχής και λύπη, καθώς εκπροσωπούν φίλους μου απο την πατριδα μου εκει,που με “χει και την έχω τιμήσει, αγαπήσει, συντρέξει προσφέρει πολλά δεν θα “θελα να μείνει ουτε τοση δα σκονη απ αυτο το περιστατικο.
Δεν είμαι ουτε ιστορικός ουτε γλωσσολόγος, μονό καλλιτεχνης» αναφέρει ο κ. Κραουνάκης και χαρακτηρίζει ύποπτη την απομόνωση και προβολή των φράσεών του. «Ζητάω ειλικρινά την συμπάθειά σας αν σας πλήγωσα άθελά μου. Ηταν εξω απο τις προθέσεις μου και ήταν άλλος ο στοχος της κουβέντας μου. Ελπίζω μ” αυτες τις λέξεις να ληξει το θεμα και να μείνουν μετέωρες στον “απαντα καιρό η βία και η χυδαιότητα απ” οπου κι αν προέρχονται» συμπληρώνει ο μουσικοσυνθέτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου